Wednesday, December 8, 2010

percaya atau tidak, aku tunggu kamu.

sistem kawalan jadi kelam kabut sekejap,
bila pengawalnya hilang ghaib dari matahati ini.

alah, hilang lagi.. kenapa kena jugak hilang?..
tak mo lagi macam ni lepas ni ehh..

aku tembak, dia sambut,
aku amok, dia senyum,
aku lari, dia tunggu,
aku maki, dia nyanyi.
aku liar, dia biar.
aku pulang, dia suka.

oi pengawal, pulang cepat, sebab aku tengah tunggu ni.
sistem kawalan huru hara dah ni..

*merepek kerepek pisang di tengah malam tiada bulan* erk?


5 comments:

MooNelly said...

;D

Anonymous said...

kalau tahu yang ditunggu tak pulang, biarkan, tak usah ditunggu, huru-hara haru biru sudah jadi mainanku.

azlin hashim said...

kesian..... hai dira,

cendera jiwa said...

mcm2 lah kau.

TAJUL ARIFFIN said...

hi kak dira,

lama x ikut perkembangan kak dira. hari ni beli paper metro tgk ruangan selebriti gambar kak dira.

http://www.hmetro.com.my/articles/ketentuanIlahi/Article

bila baca je artikel tu..terkejut pasal Dira nga Ash...baru tau.

harap kak dira ok and saya doakan akak happy selalu with Anggun. sory nyibuk.

your fan,

TA