Wednesday, February 3, 2010

cuci mata saja lah..


ini budak... gilak!!!

(tiba2, aku rasa macho gila bila tengok gambar ini... sendirian aku senyum lagak Remy Ishak..hahaha)


ouh, apa pun, Teater TANDA masih dipentaskan sehingga 7hb ni di E.T ASWARA. tiket harga RM30 dan RM15 untuk student (janji student, bukan kira IPTA/S dan tak tertakhluk untuk student ASWARA saja)

So datang weh, sokong kami..
*turut sama dalam pementesan ini Zahiril Adzim, Beto Kusyairi, Ameerul Afendi, Maya Tan, Taiyuddin Bakar dan ramai lagi.

lebih maklumat sila ke http://rumahanakteater.blogspot.com


5 comments:

sHe~TeE said...

dira rawks la dlm gmbr uh!!!
hehehe
wink~~~

AmIRa is mIRa said...

smart sgt pic kak dira ngn moto tue..stylo abes la!

syukrina othman said...

ahahah..budak gilak!!
takpe, gilak pun you still gojesss!!
yang tak boleh tahan part "senyum macam remy ishak" tu wakahakahak..

Siti Hajar said...

caya r Dira bwk mtor...cm tmboi plak sy tgk...hahaha...x da r...jgn mrh...sy hrp Dira wat tul2 sepnjg pmentasan 2 nnt...wlau pown sy x dpt tgk,tp sy ttap support Dira dri blkg...go...go...go...!!!

eRiNsZ said...

cool lahh