Saturday, February 6, 2010

Tanda ditunda...

hmmm.. macam tu lah nampak gayanya.. macam mana boleh jadi lagu tu?.. tak tahu nak cakap lah.. ouh tidak, lebih tepat, malas nak cakap lah..

Apa yang pasti, tergamam, terdiam, terpaku hati ini bila terlihat kelibat rakan2 yang lain menahan sebak. Dira tak mampu nak tunjukkan sebab Dira cuba kuatkan hati ini yang ini bukan nasib kami..

Teman Dira cakap, yang penting niat dalam hati.. Kalau diorang tak nampak, ada ramai yang lain akan rasa niat kamu tu... Dira diam, senyum... dan blah..

Waimah apa, TANDA akan kembali dipentas, tidak lama lagi... dan penting, bukan dalam jajahan 'cendekia' seni- kataaannyyyaaaa!!!

:)

4 comments:

syukrina othman said...

Sabar aje lah dira..apa2 pun all the best dira!

Anonymous said...

Salam... sedih xdpt mnonton teater Tanda esok slps mndapat tahu akan ditunda pd tarikh dan tmpat yg x pasti... syg utk mndapatkn semula duit tiket yg sudah dibayar. masih bharap ada peluang utk menontonnya di lain masa

iqa said...

nak wat cmne kan xda rezeki..juz kesal this thing x announce awal2 coz jumaat lepas kawan-kawan dr club teater drom uitm jb sggp turun.mayb bukan rezeki mereka

aielemocnian said...

aritu hafiz ckp postponed ke 19th till 21st feb kan? nmpknya mcm tuka venue la ek?

apa2 info update k... sbb spttnya tgk smlm. nk tgk korg beraksi lg.

all the best geng komuniti kental!