Tuesday, November 10, 2009

Sehatikan jua untuk terus berdansa!

walau kadang - kadang sakit badan ni, sakit nyawa ni, dan yang paling terok bila sakit hati ni ketika menjalani latihan, Dira dan suami masih gagahkan juga kudrat yang ada untuk terus berdansa.

Kalau tanya diri sendiri, memang dan penat, dah tak larat, dah tak daya. Tapi bila kenangkan air mata berderai dan raungan anak kecil yang sebaya dengan Anggun, Dira terpaksa mengaku kalah. Sebabkan mereka lah Dira masih gagahkan jua telapak tangan untuk berdoa agar teruskan gerak tari ini.

Terima Kaseh dari Hati ini kerana kamu semua bikin kami makin yakin dan kuat.

Keluarga Sehati makin kecil. Minggu sudah Kak Enot yang gila happening sudah meninggalkan kami di pentas Sehati Berdansa. Sedih, memang sedih. Kini baru kami faham apa rasanya bila keluarga makin kecil. Sob sob sob..

Apa pun, untuk kamu, teruskan menyokong kami dan mengundi kami untuk mengumpul seberapa banyak dana untuk Persatuan Thalesemia Malaysia.

Caaayyyahh dowh!!

4 comments:

syukrina othman said...

Caya dowh!
Kumpulkan tenaga untuk rakaman bisok ye!
Ne dah minggu ke-4..Harap-harap semua berjalan lancar!!
Kasi all out eh!

Caya dowh fr0m brunei!!

Legasi Piston Pecah said...

teruskan saje sis dira...
adat mmg cm 2...daripada ramai lame2 jd ckit bilangan pasangan sehati berdansa

erin said...

alhmdullilah,kak dira still bjuang. jgn pts asa, kak dira mmg gempak tau..hehe. mgu nie msti dpt mskh plg tgi. hhehe. insyaallah, erin akn trus support n undi kak dira n suami..chayok!! chayok!!

sCha zaNe~ said...

gud Luck Dira & Ash!!!