Monday, October 26, 2009

TERIMA KASEH LAGI DAN LAGI!!

Bila 2 benda sedang berlangsung dalam satu minggu yang sama, urat bagai nak putus, tulang bagai nak patah, nyawa bagai dicabut, badan bagai nak pecah..

Bila 2 benda ni berlangsung yang mana kedua -duanya memerlukan sokongan dari kamu semua, Dira hanya mampu kata... 'Terima Kaseh dari hati ini lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi lahh..'

Kuala Lumpur International Bike Rally 2009 dan ARA Music Festival Vol II selesai sudah. Melengkapkan misi utama tahun ini dalam hidup Dira. Bikin orang gembira bukan hanya melului lapisan kaca tv, tetapi bikin orang sorak secara langsung ini lagi berat tugasnya. Tapi jujur, Dira tidak pernah meletakkannya dalam situasi 'terpaksa menghiburkan orang', tetapi Dira rasa lena dan tenang bila tengok orang gembira, orang bersorak, orang senyum, orang ketawa, dan orang puas... Pergghhh.. nikmatnya lagi best dari menang loteri 3juta beb !!

Sehati Berdansa musim terbaru ini meletakkan Dira juga dalam situasi yang sama. Bukan saja puas melihat orang bertepuk tangan tanda setuju dengan gerak tari Dira dan suami, tetapi puas hati bila melihat anak - anak Persatuan Thalesemia Malaysia gembira. Bersalaman tanda terima kasehnya dan berdoa tanda sokongannya, membuatkan Dira dan suami akan terus berusaha sejauh yang kami mampu. Semua ini untuk tangisan anak kecil dan airmatanya yang berderai - derai menahan sakit.

Jadi kepada kamu kamu yang menyokong, Dira tidak pernah paksa sesiapa untuk membeli tiket untuk datang ke acara Dira, dan juga tidak pernah memaksa untuk mengundi Dira agar terus kekal dalam Sehati Berdansa ini, tetapi sokongan dan doa sudah memadai.

Dengan itu, sekali lagi TERIMA KASEH DARI HATI.


*Alhamdulillah, kami masih kekal dalam Sehati Berdansa.. cayyyaaahhh dowh!!



14 comments:

Zeela said...

:) good luck sis. u & ash r the best.

acik ayu said...

cayaaaaaaaaaa dowh.

^^

do ur best!
gud luck.

vote for dira!

Nini said...

kakak..tak sempat laa nak tgk.. aisehh!! sbb turn akak awal sgt..

budak2 kat umah plak sgt laa dengki..rebut2 remote.

praying 4 ur success here!!

chaiyokk!!

Anonymous said...

aii dira... congrt cz dpt meneruskan perjuangan dlam Shati berdanse... hope u sucuss...

et said...

wish u good luck

zarakie_kampacie said...

wah...
acting ble..menari ble...
gdluck sis...

syukrina othman said...

Yayye!!
Tak sabar untuk tugasan minggu ke-2 ne!!
Sem0ga dipermudahkan dan dilancarkan buat dira & ash..
Amin~

Bondarock said...

i was there ... sgt happening! Nak2 show Search !!! Lagi layan masa drg punya Konsert !!!

Monalea said...

cayalah dira.good luck

Para Jamaludin said...

best2
=)

black said...

haha, dira dgn rambut dreadlok nye. mengancam beb. tapi kelaka ade jgk tgk dira berdansa. but not bad la. 2,3 tahun lg bolela jd profesional dancer.

Tp yg paling lawak masa aku tgk dira dlm "BOLOS". haha, btol2 lobos beb. klaka gile. dahla zizan asyik dok buli dira jek. mmg lawak la dira dgn pakaian alien tu. korang cubbe2 la tgk bolos tu, maybe ade ulangan lg.

syukrina othman said...

ahahah..aku pun dah tengok bolos..dira seorang je perempuan tentulah di buli si zizan tuuuu...kihkikih

black said...

Bayangknla dlm bolos tu, dira yg kecik tu pun tak lepas, inikan pule mamat2 yg berbadan besau tu...sure hancur ranap abes dinding tu. Ape tugasan 2nd week sehati berdansa????? Nak tgk dira joget jazz plak. huahuahua.

mrsal said...

Salam dira dan suami.

Hopefully this is the momemnt both of you have the time alone and enhance the feelings of love. Biasalah kan, dah ada anak, bukan senang nak berdua-dua. Penting tu, dating after being married and spent time alone with hubby.