Thursday, September 3, 2009

Ramadhan ini...

Hampir 10 hari berpuasa.. Alhamdulillah masih mampu menjalani ibadah puasa walau dalam apa keadaan dengan tenang. Penat menempuh hari - hari biasa dengan kerja yang tak sudah - sudah ini, masih Dira jalankan tanggungjawab ini seperti biasa.

Apa yang terbaru setelah sekian lama tidak menekan papan kekunci ini?.. Rindu pada kehidupan normal memang tak boleh nak dicakap. Apa yang normal?.. Biasa je, ada peluang untuk membeli - belah juadah berbuka puasa di bazar Ramadhan, dan berbuka dengan gelak ketawa keluarga dan rakan, dan bersolat Tarawikh dengan tenang.. itu yang normal pada tika ini. Tapi... ahh, tak mau cakap lah.. makin stress nanti!

Selepas 2 bulan setengah berkampung di lokasi Tower 13, akhirnya kami semua sudah selesai dengan proses pengambaran. Yang tinggal kini hanya anda sahaja untuk terus menontonnya di kaca tv. Harap boleh terimalah cerita seram yang macam ni. Jangan ditanya apa sudahnya cerita ini.. (tak aci lah...! kene tengok sendiri baru best..) :)



Bulan puasa apa bikin?.. hmm..masih terus beraksi.
Cerita seterusnya?.. ehh, nantikan sahaja lah ehh..
Pernah terkucil tak puasa ni?.. So far so good.. hihi.. (betul..! tak tipu lah! )


Eh, Anggun masih senang di kampung dengan Tok Ayah dan Makwannya.. Aduh, bila lah nak gi beli baju raya dia ni???... (mak bapak asik sibok je!).. takpe, jangan risau, mummy janji, baju raya Anggun confirm graaanndds!! :)



Antara malam - malam yang aku tempuh sepanjang puasa ini..

Bulan puasa syaitan iblis kene ikat?.. hmm..

8 comments:

Monalea said...

hai dira. selamat berpuasa.Masa sahur pagi tadi tengok dira dalam rancangan BOLOS

syukrina18 said...

salam dira.
selamat menyambut bulan ramadan..
to dira, ash & anggun ;)
All the best dira...

Piston Pecah said...

alhamdulillah..
sudah msk 13 hari pose today...

hell- said...

good luck sis ngan citer terbaru, bila main kt tv? astro ker?

p/s : tergelak aku time tgk muke pakai wig zizan kt bolos aritu!

zue said...

salam dira.hugs n kisses to anggun.suka tengok dira and zahiril kat seratus harijadi aritu.sweet giler.jadi pengikut setia tower 13 coz rasa misteri sangat watak gadis buta berbaju putih tuh.hihi.tak sabar nak tengok endingnya.tak nak bagitau hint sikit ker?(^_^)

capik said...

hetic giler...

Anonymous said...

sila la mai shoot kat tepi selat melaka nie lagi. sunyi dah xde crew crew tower 13. hehe

rObOt said...

suka tgk u berlakon! ;)