Monday, September 7, 2009

Penjenamaan

Baru pulang.. dan mahu terus pulang saja..

Tapi niat tak tercapai sebab banyak yang perlu diselesaikan dulu sebelum pulang.

Kalau tidak, tidur tak aman.

Cerita dalam kepala dah tak terhingga, sampai nak meleleh dari celah mata.



Kadang - kadang terfikir, kenapa tak boleh jadi macam manusia biasa saja?

Mungkin sebab dah terbiasa dengan yang tak biasa kot?

Eh ya entah lah...



Hehehe.. Dira baru pulang dari pengambaran tele-drama 'Bayang' arahan Along Kamaluddin.
Cerita tentang konflik 2 saudara kembar yang terperangkap dengan helah kawan baik ayahnya sendiri. Ahh, nak cerita panjang2?.. tak perlu lah. Nantikan saja lah di Tv2 kot. Bila?.. kurang pasti.

Selesai ini saja, kepala badan kaki tangan semua akan tertumpu pada beberapa kerja yang tak sudah - sudah jugak..

Eh, Dira nak buat label clothing sendiri eh.. yup.. buat baju sendiri. Iallah lepas raya nanti butik yang menjadi idaman Dira dan abang tersayang akan dibuka di tengah kota Lumpur nanti.
Apa konsep baju?.. Bila dah siap Dira kasi tahu eh.. (macam biasa, ni kira hint - hint je)
Yang penting, Dira bukan ambil baju dari luar yang dah siap, Dira akan design sendiri, dari tema warna, konsep, jenis kain, dan semua lah.. sampai lah baju tu menjadi baju.
Untuk peringkat awal ini, Dira tumpukan dulu perhatian untuk baju perempuan. Iallah tahun depan akan keluar yang lelaki pulak.

Apa naman?
hmm.. korang cadangkan?.. boleh? ( hahahaha.. )

eh, penat sudah. nak rehat.

Selamat Malam Semua !

13 comments:

niniedeazmi said...

Hye kak dira..sy cadang nama anggun pon boley..Sedap jugak..hehe.. :)

syukrina18 said...

All the best utk Dira & abang kesayangan dira.
"DDC" = dira daring clothes..
Ahahaha..tak tau lah~

Piston Pecah said...

butik utk biker's ker?

fara rasep said...

kak,

dah tgk video nya yang sy kata mungkin ditiru tu?

.:Lady Yaya:. said...

wahh
xsba nk tggu ur design
gud luck in what ever u do k.
=)

.:Lady Yaya:. said...

wahh
xsba nk tggu ur design
gud luck in what ever u do k.
=)

myaamirah said...

kak dira..
he3..
i really lev u...
he3...
dun forget to folllow me oso..
hope u trs sukses..
n anggun???
mmg cute n comel..
sme cm nme die

dianCHIRPY said...

wah. besh nye.
dun wory akan ku beli tapi
chop tshirt ke bj ladies??
akak wat la yang sempoi2
mcm shirts like akak wear in
cite merah puteh.hehe kn sempoi hee
xoxo

zan-xray said...

Nama "DIRA" pun ok gak.. pastu leh sambung dgn nama2 lain

Hafiz Hamid said...

gud lak!!!

Iz_JaT said...

:)

Louie said...

D-I-R-A-S-H~!

:D

syukrina18 said...

setuju dengan louie
Dirash clothes!!
;))