Friday, August 14, 2009

Jaga yang sekeping ni saja!

Itu je yang aku mohon dari mu..


Bila aku berdiri, datang dekat padaku,
Bila aku sedih,sentuh ubun - ubunku,
Bila aku menangis, kesatkan airmataku,
Bila aku teruja, sambut kegembiraanku,
Bila aku sunyi, temankan keseoranganku,
Bila aku gembira, ketawakan kebahagianku,
Bila aku sesak, lebarkan kesempitan ini,
Bila aku jatuh, bangunkan ku dari mimpi ini...


Mungkin ini semua hanya satu peluang yang diberiNya untuk aku sebagai umat untuk memilih.


Tapi mana satu peluangnya?
Mana satu pilihanya?..
Itu yang sering aku kelirukan?.. mungkin..


Penciptaku, budak ini sedang sakit... tenat nampaknya..

5 comments:

MadRed said...

mlm td kat Ria, Trek Selebriti Dira.. cool. memang minat dgn lakonan u. harap2 jgn tenggelam dek populariti..all the best

Legasi Piston Pecah said...

Hargai peluang yang diberikan...perkara yang sama mungkin tidak berulang...

Liyana Lunia said...

diraaa. i suka tngk u dlm tower 13. suka suka suka :D i suka suara u. jom tukar suara hihi

Aqilah Lalala said...

semalam nmpak kakDira kt trek selebriti!
cool sgt! XD

Nurul Nadiah said...

Dira

sangat2 jatuh cinta dah with ur expression in writing!

very indeed!

=)