Tuesday, August 11, 2009

Akan bermula lah 'Legasi'

The making of ruang ber'legasi'

Setelah menjalani satu proses yang penuh sesak dengan pelbagai cara, Dira lalui dengan tenang walau hati ini Tuhan saja yang tahu.


Esok, dan untuk seminggu tempohnya, Dira pertahankan Cikgu Zaharah dalam diri. Ahh.. macam - macam yang perlu ditanam. Takut, cuak, seram, menggelabah, panic, sesak... eh semua adalah..


Untuk pertama kali, Dira bersama KoKEN, dalam naungan Rumah Anak Teater, mengentalkan diri bermain di pentas Stor DBP dalam sebuah Legasi, arahan RCong. Akan berkampung disana sehingga 16hb ini, jadi datang yah! Untuk maklumat lanjut dan soalan - soalan lain, sila ke rumahanakteater.blogspot.com. macam - macam ada kat sana..





ps: dah takleh nak cite banyak sebab otak tengah rungsing amat. bertambah bodoh bila Anggun tak ada disisi.. Maaf, mummy tengah sibuk sekarang sayang...



Kami di Genting.. ghindu ahh!

9 comments:

LavENDer Wind said...

Dear Dira

ingin ucap selamat untuk kamu

Anonymous said...

jgn risau....
anggun sangat ok...
anggun paham mummy dia carik rezeki
;)
-kak wawa-

era zainal said...

bertuah anggun, mummy die guna nama anggun dalam merah putih ;)

Anonymous said...

You always be the best mummy for her.
aku tahu, dia tahu..

-Ash BAU-

QiLaZ said...

Good luck kak Dira!!

- tak dapat pergi tengok teater tu lorr..so, support kamu dari jauh..JAUH yg amat, selatan negara..huhu

All the best to you!

Lucky said...

best banget Legasi..(kenapa terkeluar suara2 indon?!) ahhh tak kesah.. yg penting Legasi memang gempak.. tahniah kepada semua..

capik said...

insyallah i dtg...nak tgk gak how yr acting in teater...teater n film byk dif....gud lak

ToRnAdO said...

cayok cayok cikgu zaharah.. oops terlebih sudah

a story called life said...

wish u all the best kak dira.
will always support u!
chaiyok!