Monday, June 1, 2009

Jom Heboh @ JB

Perancangan yang agak last minit, Dira ke JB hujung minggu yang lepas.. Puncanya hanya sekadar nak riding je dengan saudara mara, nak lepas gian setelah kecewa tak dpt ride pi Phuket tahun ni. Dira dan semua abang Dira dijemput oleh Majalah 3 untuk memeriahkan suasana booth Majalah 3 disana nanti. Seronok bukan sebb apa, Dira nak ride je.

Tapi sampai saje disana, Dira hampir nak nangis, bukan sebab penat atau letih riding jauh, tapi orang JB menyambut Dira dengan.....MERIAH dowhh!!!

Memang tak sangka jauh sekali nak menduga ini semua, tapi itu yang terjadi.Pertama kali Dira terasa sangat diterima oleh orang ramai.. (hahaha,nampak sangat before this Dira tak diterima kan.?).. terus terang, diri ini sangat terharu.. 'Terima Kasih dari Hati ini' ya orang JB.. dan korang memang BEST arr..!!!

Dira dapat kepuasan.. puas riding pergi JB, dan puas dapat melayan berborak dengan semua yang menghargai hasil kerja Dira secara langsung. Sekali lagi, TERIMA KASIH, hanya itu je yang mampu Dira balas.








*gambar credit to kak wawa and nizam daniel.. thank youuu!!

5 comments:

skudai manjakani said...

kami kat johor ni memang minat dkt kak dira. nanti kak dira dah femes jangan lupa kat suami dan anak pulakkk. bukan apa, dah banyak dah kes kes isteri orang femes lepas jadi pelakon, alih alih tinggalkan suami, ada yang siap ada scandal kat lokasilah..huh!cinta lokasi bak kata wartawan malaysia,hahahaha. Apa apa hal pun, u RAWK!! dengan izin dan sokongan dari peminat dan suami kak dira sendiri, insyaallah kak dira boleh pergi jauh punya laaaa!! kami di UITM skudai ni memang minat gila ah & sokong kat kak dira & abg ash bau yang hensem tu, lagu dia bestnya!!!! selalu mengikuti perkembangan u all!

syahmi m.s. said...

ala... dira mase jom heboh lumut dira x dtg... mane aci!!! mase jom heboh lumut saye dah la demam merah puteh tyme 2..

zan xray said...

selalu komen sy tak lepas huaaaaaa. cam ner pun slmt maju jaya

dira abu zahar said...

terimA KASEH banyak2 pd yang menyokong. dari hati ini sangat menghargainya.

Iallah kalau ada rezeki kita jumpa eh Syahmi.

TAJUL ARIFFIN said...

Dira memang The Best!!U Really RoCK!luv ur pix on anak dara..!