Friday, August 25, 2017

cukup.

hampir cukup.

namun, apa lagi yang di tunggukan?.
walau kita sedar yang hidup ini takkan ada puasnya.
jadi, tunggu apa lagi?.

Jalan terus sahaja.
Tak perlu fikir untung ruginya.
Tak payah hitung apa akan jadi kalau itu kalau ini.

Kerna,
Takkan ada yang terhitung dalam maya ini.
Takkan mampu untuk di hisap setiap inci tanahati ini.

Apa yang benar kita sudah tahu pun.
Seawal nafas pertama kita.
Seawal teriak yang tertinggi di hujung anak tekak.
Seawal kita bisa lihat mana titik merah dalam mata kita.

Apa yang perlu aku tunggu lagi.
Apa yang aku mahu lagi.
Apa yang aku tak tahu lagi.
Apa yang aku tak dapat lagi.

Dia dah bagi.
Dia dah bagi. lagi.
Dia dah bagi. dan lagi.

Jadi dengan itu,
Terima kasih Ya Allah SWT.

Terima kasih.
Kali ini aku akan berusaha lebih.
Demi menjadi kekasihMu Ya Tuhan.







No comments: