Monday, January 6, 2014

Bermula semula

Ahhhh... Lama benar tidak menulis. 

Rindu jugak. Tersepit di celah urusan kerja bikin hidup makin tak tentu. Aku pun tersadai. Terkulai. Terkangkang. Terr Terr terrrrrrr....(Bak kata kak ton mcm dlm iklan dia tu).... 



Ok. Dengan aplikasi yg canggih dan dunia tanpa batasan ni, aku cuba kembali dlm penulisan yg juga tanpa batasan ini. 

Aku pesan awal-awal pada yang baru nak baca aku punya diary ini (ewwwaaahhh... Diary kononnnnnn), jgn ada yg cuba nak assosciate kan aku di sini dgn mana-mana watak yg pernah kau lihat di kaca tv atau layar perak. 


Eh. Bentar yaahhhhh!!! 

Nanti sabunggggg yukkkkk (macam iklan penambah_berat_tinggi_kurus_cantik_termurah kat ig tu tak? Hahahahaah.) 

                     Ini budak senget. 

3 comments:

zubect said...

rindu la nak baca entry kak dira. lameeeeeee sgt akak x update kan. hope u r doing okay with everything :D

Syazana Husin said...

When ur mind say give up, hope whispers one more try. :)

Syazana Husin said...

When ur mind says give up, hope whispers one more try.