Sunday, September 11, 2011

pagi raya kami berdua

di pagi raya, dia panggil, lalu telefon.
dia cakap "selamat hari raya".

menguap..

celik mata, anggun dah takde kat sebelah.
ah! yaya dah rembat anak aku.

menggeliat..

pijak je kaki, aku dengar budak berteriak sakan.
dalam banyak - banyak teriak, aku kenal yang satu itu.

Mummy!

Ye!

Anggun dah siap!

Iye ke?

Iye! Mandi ramai- ramai dengan Oja,Orkid, Awish, semua lah..!

Hahaha, suka tak?

Suka!

Jom Mummy!!

Jap, Mummy nak mandi.

Ok! anggun nak main dengan oja,orkid, awish kat bawah eh mummy..

I love you sayang!

I love you mummy..

Ah! Cair meleleh di lantai bilik.

Mati lah kalau selalu macam ni!


Selamat Hari Raya,
Maaf Zahr dan Batin
(maaf terlambat wish,adeh! baru mintak maaf tadi)

3 comments:

deqlis said...

selamat hari raya Dira..:-)

zubect said...

a sweet bond btween mom and daughter:)

qaizara said...

datang sni nak cari gmbar anggun..hehe