Saturday, May 14, 2011

Keluarga baru :)

keluar masuk keluar masuk... hampir sebulan lebih bersama team baru Melodi.
and yess, akui sangat-sangat dari hati ini memang masih banyak yang perlu diperbaiki.
Alhamdulillah, ada yang menerima baik dan ada juga yang tegur dengan ikhlas, aku terima.
Waimah apa pun bentuk sokongan dari kamo, secara langsung atau tidak, niat baik kamo aku terima dengan hati yang tenang.

Keluarga baru Melodi tak pernah lokek kongsi pengalaman dan idea - idea untuk bikin program lebih maju ke depan. Setiap itu aku ambil dengan minda terbuka hati berselera. Tak mungkin ada manusia yang walau tinggi mana ilmunya, bila diberi sesuatu yang baru terus saja bijak mengatur caturan, bukan?.. jadi hari demi hari aku pelajari dengan tenang saja.

Apa pun, terima kasih semua kerana menerima budak perempuan gilok masuk air demam panas ini dalam apa juga bentuk kewujudannya dalam industri ini.. Aku sayang kamooo semua..

Keluarga baru dlm hidup aku... bahagia lah!
(@Penang)

Subhanallaaahh!! besar betul kerakyatan Melodi
(@kuantan, Pahang)

Dia yg sentiasa menawan hati rakyat Malaysia ini :)
(@Penang)

Teman sejawatan banyak membantu aku :)
(@Genting Highlands)

mmg tak mampu nak sorok perasaan... *wink*
(@Kuantan, Pahang)

ps: tak perlu meminati aku seluruh hatimu untuk mendoakan agar yang baik - baik sahaja.. kalau doa itu bukan untuk aku, mungkin mereka yang memerlukan dan mungkin juga untuk dunia.. Amin~

14 comments:

Insomniac. said...

suka suka suka
all the best!
:)

aNa miChEaL said...

chayok2..akak dira mesty bole punye...best ape..enjoy yer..:)

Shahrul Huda Mohtar said...

dira best.. ngn zizan ..mmg ngam la.

nad said...

Like 1000 kali

nad said...

Like 1000 kali!
Dah lama kte xjmpe..
Last jmpe kt sekola.. :)

Rabi'atul Adawiyah Z said...

wah.kak dira good luck!dek sukela baca blog diraa.

Rabi'atul Adawiyah Z said...

good luck!saia suka baca blog akak diraa.

akubersamaCahya said...

^^v kirim salam sama zizan..

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

All the best for you Adira =)

yours
SH

aWaLLiWauDDin said...

Tahniah, jd pengacara Melodi TV3.. i hope dpt anugerah seperti Fara Fauzana.. hehe.. good luck!

ZianMY said...

suke akk dlm melodi..
=)
just be urself sis..=)

hannamonts said...

zizan sgt hensem ok..
akk kim salam boleh x?
hehe
nyway gud yaw kak..

S@hB@Nu-BaNuu said...

akak sgt sweet dlm melodi..pedulikan kata2 org..n kirim salam kt abg zizan tau..hehe..sekali sekala cer akak buli abg zizan kit kt melodi tuh hehe..tnya soalan2 maut skit kt die hehe..gud luck ek..

syishi^_^ said...

all d best :)