Monday, May 10, 2010

kembali kahhhh??

hampir sebulan sudah aku diamkan kamu cakap, kata, dan fikir serta rasa apa yang kamu nak atau suka. aku senyum saja lah.. nak buat apa lagi. takkan nak saman pulak kan..

apa yang berlaku tidak ada kene mengena dengan kehidupan peribadi kamu.
bukan menyombong tidak mahu berkongsi cerita yang kamu dambakan sehingga kering lidah menjelir mohon disuap perihal diri ini, tapi aku lebih senang..... biarkan saja lah..

puas sudah diri ini menghambakan untuk kamu semua, melacurkan diri tak kira siang dan malam untuk kamu santap bersama keluarga atau insan tercinta, dan aku buat kerana aku cintakannya.

tapi masih aku dikatakan pendusta cinta?.. hmm (cayyahhh lah weihh...!! - sambil angkat ibu jari tunjuk 'bagus')

teruskan lolongan dari hati kamu itu, dan aku akan terus duduk menahan godokan di perut ini.. tahan saja, sampai satu masa kamu takkan nampak aku, takkan rasa aku, takkan dengar aku.

Selamat Malam

*ouh.. sebelum aku tulis ini, aku baru selesai tembakkan dengan siri epik fantasi, tajuk Arjuna dan sedang menembak di laga siri omputih.. nanti aku cerita lagi yah...

9 comments:

Anys Amyra said...

gembira kamu sudah kembali ke sini. persetankan kata dusta manusia. yg mengagumi bakat lacuran kamu, takkan peduli itu semua. kami hanya mahu menonton kamu dalam santapan mata kami. sayanggggggg!

Aqilah Lalala said...

dipetik dari blog ku sendiri.

'sebab hanya diri kita yang tahu perkara sebetulnye dan cerita yang sebenarnya.
dan cuma kite yang tahu perasaan kita secara jujurnya.'

chayok!chayok kak Dira!
cayalahh..!
sayanggg sama kak Dira!

;DD

cik gObu said...

rindu mahu tonton kamu

bertembung di ABP takut nak tegur....

malu :)

kita tetap support kamu

nabila said...

,,dira the best,,

AyyaDDaD ArieyannA said...

Ade aku kesah pasal org lain? Yg penting aku suke ko n bakat ko. wink! wink! Gud luck Dira... ;)

hans said...

nanti cerita lagi

Hanah said...

good to see u back.terlalu lama tunggu belog ko terUpdate.Welcome back.heart u owez.

Hanah said...

good to see u back.jgn peduli kata org.buat apa yg dira rasa betul.heart u n anggun.

syaa said...

untuk dira n ash

Firman - Kehilangan

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu telah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan kusia-siakan kamu lagi

p/s: cuba dengar