Wednesday, March 10, 2010

singkat,pantas dan mudah..

Sambil jalan, kita tengok sana, pandang sini,
Makan kuaci dan air slurrpeee,nampak macam best je. selesa.

Sambil jalan, kita bersiul bernyanyi bermelodi,
Lagu Yuna dan sebenarnya macam best je. senang hati.

Dalam pandangan, masuk terus dalam mata jatuh terus dalam hati.
Eh, betul ke?.. bukan patut dari mata, naik ke otak, pusing dalam minda dan kemudiannya baru jatuh dalam hati?.. oh, kita manusia memang selalu malas nak bawak benda naik ke atas tu..

Semua mahu ambil jalan singkat, pantas dan mudah.
Eh, siapa nak susah, semua nak senang lerrrr...

Jadi kita ambil jalan yang singkat,pantas dan mudah itu. Habis cerita.

Tapi sedarkah yang jalan yang singkat, pantas dan mudah itu lagi singkat,pantas dan mudah untuk kita tersesat?.. sebab dia singkat, pantas dan mudah lah.. jadi bila kita tahu dia singkat, pantas dan mudah maka kita pun ambil singkat, pantas dan mudah lah..

Faham?


Faham tak????

Faham lahhhhh....

ok, aku anggap korang faham je...

mungkin korang tak faham kan...??

tapi aku faham.

ps: Selamat Malam semuaaaa!!!

7 comments:

Nini teDDylicious said...

kadang2, arahan singkat tu pun tak boleh nk faham.

hehe..kdg2 rs diri ni mcm bebal.

cis!!

h.a.n said...

cuba untuk faham ;)

rhump-kid said...

kadang2,mudah juga untuk menilai.

JOOM BORAK said...

meb i fhm kot...lalala...

Siti Hajar said...

sy faham Dira tu...
hahahha....

Apong said...

faham cikgu... zzzzz....zzzz....zzzzz

hans said...

faham2
hahaaha
gua suka lakonan ekau dalam 100 harijadi