Thursday, March 25, 2010

Aki Nabalu


bersawang sudah laman sesawang dira ni..

hmm.. yah, lama tak update. bertapok dalam hutan hampir 2bulan, Dira kerjakan badan ini
dengan segala kudrat yang aku mampu. Melacur lah lagi. Tapi kali ini mengancam sedikit. Lebih
terasa sakitnya sebab habis seluruh badan ini berdarah, melecit, luka, koyak biru lebam dan segala... hingga kini dira rasa hampir kebas sudah. Sudah tak heran dengan itu semua, cuma yang mahukan hanya selesaikan kerja ini.


Berida

Sekali lagi, diberi peluang kerja bawah arahan Khabir Bhatia, kali ini diberi lebih kepercayaan darinya untuk pikul tugas sebagai budak hutan dalam siri epik pertama darinya - Aki Nabalu tajuknya.

Macam mana ceritanya?.. hahaha.. ye, Dira tak pandai nak cerita balik. ok, pendekkan, cerita epik tahun 1940's - zaman jepun dan segala. Siapa tahu cerita Death March in Timpohan..yeap.. thats the one.

Ok dah sudah.. itu je yang Dira nak kongsi buat masa ini.

Ouh ya, Aki Nabalu menyusul di Saluran Astro Citra 131 dalam Slot Suatu Ketika, tak silap dalam sebulan dua lagi. Jadi nanti kan yah!..


credit gambar to Ikha.. (thanx beb)

3 comments:

Scha Myra said...

wah!! syabas!! okey! tgk kak dira nanti ye.. nk wat macam mana.. dah kerjakan.. well, good luck to u!!

Siti Hajar said...

nk tgk tp x ambk plak saluran tu...
aaddooiii......
but anyway saya ucapkan syabas sbb dira berjaya survival kat tgh2 hutan tu...

hans said...

bagus rezeki murah
alhamdulillah