Friday, December 4, 2009

Berdansa dari hati ini.


yeah..!
Semua sudah tahu yang minggu ini (minggu ke-7.. sudah) adalah minggu yang cukup special untuk kami di SB3 ini. Buat pertama kali program ini mewujudkan SBMASUK - dimana ini memberi peluang kepada semua peserta SB yang dah tersingkir, masuk bertanding semula dan berpeluang untuk terus ke peringkat seterusnya. Untung nasib boleh berpeluang jadi juara SB3 ini.

Alhamdulillah, Dira dan suami, Ash masih bertahan dan kini kami di peringkat 4 teratas. Tika mula menceburkan diri dalam program ini, Dira pernah berkata yang paling lama pun Dira akan bertahan sampai minggu ke -4 je lah.. itu sudah memadai. Tapi benar, kita perancang teragung tentang hidup kita, tapi Dia penentu terunggul alam semesta. Tertulis sudah mungkin yang perjalanan kami ini mampu hingga ke tahap ini. Dan ini sudah semestinya tidak akan direalisasikan tanpa berkat usaha dan yang paaaalling penting, sokongan kamu semua.

Minggu sudah juga merupakan minggu terbaik kami bila mana apa yang diusahakan berbaloi dengan penerimaan masyarakat. Kami bukan mahu jadi yang terbaik, memadai jadi yang mempunyai peningkatan. Minggu Bollywood melakar seribu makna senyuman kami. Terima Kaseh kamu kerana semangat dan doa yang tidak putus - putus. :)


Ok, berbalik pada SBMASUK,ada yang mungkin terfikir SBMASUK ini tidak adil, mengarut, tiada motif dan sebagainya. Tapi bagi kami semua, ini adalah satu perkhabaran yang cukup baik, kerana kami tahu yang rakan - rakan kami tersingkir awal, masih mampu memberikan yang lebih baik dari apa yang pernah dilihat (seperti yang Dira pernah bilang, kadang - kadang mata ini mampu menipu kita sendiri).

Walaubagaimanapun, minggu sudah memberi satu impak yang amat kepada kami, khusus mungkin untuk Dira bila mana nama peserta yang paling kami sayangi, Mummy Didie dan suaminya, tersingkir pada minggu ke-6. Aduh! sakitnya hati ini.. Mummy sangat happening. Mungkin ada yang terfikir, ahh, umur dah jauh kedepan, elok lah tersingkir.. Eh jangan! Berani korang cakap macam tu. Mummy Didie BEST GILA punya!!.. dalam happening - happening dia, Dira dapat rasakan keibuan dalam diri beliau. Sedangkan kami yang adik - adik ni pun dah rasa dia macam mak kami, apa lagi anak - anak beliau. Tapi macam yang Dira bagitahu. Adat pertandingan.. (ini yang tak bestnya lah..).
Memang masih bernasib baik sebab walaupun terkeluar, tapi masih punya peluang untuk kembali, tapi itu semua nasib.. hmmm... SBMASUK rakan - rakan Dira ni yah..! :)

Jadi nantikan keputusan SBMASUK Ahad ini dan yang penting, saksikan Konsert terbaek dari mereka semua ini Sabtu ini.

untuk mengundi rakan - rakan Dira, taip;

SBMASUK ANITA ---> 32999
SBMASUK ENOT ---> 32999
SBMASUK MIRNA ----> 32999
SBMASUK OSHIN --->32999
SBMASUK DIDIE ---> 32999

Peluang untuk menambahkan dana ke persatuan yang mereka wakili juga akan diteruskan.

Jadi jangan lupa yah.. UNDI jangan tak UNDI..!!

cayyahh dowh!

13 comments:

iena said...

Teruskan berdansa Dira.... kami sentiasa di belakang anda.....

syukrina othman said...

tahniah atas peningkatan dira & suami ash!
berdansalah dari hati yang ikhlas..
caya dowh..

Anonymous said...

suka sgt tgk u n ash b'bollywood...congrate 2 both of u..cayyyyyaaaaa dowh....

deeyah said...

Bollywood night tu mmg Dira&Ash yg pnya... hard works finally got paid... hope to see u in final...

deeyah said...

Malam Bollywood memang Dira & Ash yg punya... U guys were so energetic and amazingly impressive... the hardworks finally got paid... Hope akan terus bertahan smp final yer...

khaDiLa ;P said...

tahniah Dyra dpt TOP 1...

sCha zaNe~ said...

congrats Dira n ash...
besh sgt perform last week...
gudLuckk~

bubblishbob said...

gud luck dira n ash!!!!!
kami sekeluarga slalu menyokong kalian!

and all the contestants
jaga-jaga hahhhh.....!

syimiralfi said...

hye dear..juz wanna say congratz 4 ur superb performance last week..keep it up..n gud luck 4 others..btw,the best way to inspire people to superior performance is to convince them by everything you do and by your everyday attitude that you are wholeheartedly supporting them..

aina said...

u're the best !
keep it up dear;)

Leftenun Ciput said...

saya dh undi bnyk2 hrp dira akn kekal...cayyah dowhh

Leftenun Ciput said...

saya dh undi bnyk2 hrp dira akn kekal...cayyah dowhh

syahmi m.s. said...

tahniah dira kerana sampai ke tahap ni..
dah lama saya mengikuti perkembangan dira...
dulu blog nie xket jer org comment, skrang dah berpuluh2...
keep it up!!!
ade mase bace blog saye plak.. haha