Wednesday, June 10, 2009

KEBAS dah..!

Dira bangun, macam biasa.. masih mengharapkan hari ini lebih baik semalam.Tengok muka Anggun.. ahh..lega betul hati ini.Bila dah bersiap nak keluar rumah untuk memulakan hidup yang dah kering ni,Hati dah goyah bila tengokkan yang sepasang tu berkelip - kelip.


Aduh, apesal dia comel sangat?????!!!
Innocent dewa - dewa. Naif sangat - sangat.



Dia lapangkan tangannya untuk ikut sama. Alah.. tak boleh sayang, Mummy kene gi kerja. nanti senang kita gi jalan - jalan k... Tak nak, tapi terpaksa lah. (kalau boleh aku heret kau ke sana - sini, ish.. dah lama aku buat, kau tahu tak???)
Nak je masukan dia balik dalam perut ni, so senang dok dalam ni diam - diam ikut mana Dira pergi.. (hahahahah..)
Dalam kereta, layankan lagu Yuna.. (walaupun dah 2minggu dengar benda yang sama, tapi dah addicted kot). Dira huru - hara macam biasa, terlewat ke meeting sebab melayankan gelemaca berair tadi tu lah.. tengah - tengah dok lari sana sini dalam opis, ada panggilan telefon dari seseorang..Dira jawab.. dia nak kata sesuatu.. Dira dengar.
Sambil dengar, Dira tersenyum.. bukan puas, bukan suka, bukan bangga, tapi............hmmm..


* tengok Seratus Harijadi Jumaat ni jam 1030 malam di Astro Ria ehh!!!


10 comments:

lemon said...

hak2...tak abes2 yer kebas??dah tgk pun cter tu tadi..bestla dira berlakon..yeahhh!!

alefah said...

Hye dira,aku baru sebOt sal kO kat blOg aku 2 jam y lepas kOt,tup2,aku jumpa blOg kO,thanx God,i adOre u sO much!Aku ske gaye kO blakOn,simple n cOol je,gOodluck hOkeyh!

btw,baby kO kiOt,gOod luck in ur carrier.

dira abu zahar said...

terima kaseh..

Farah W. said...

sis dira :)

betul suka tengok lakonan kamu.there's something dengan cara cakap kamu yang unik,serius !

delima,rona roni makaroni,merah puteh dan lastest sekali tadi lah,seratus harijadi.

u're talented :)

semua pun saya suka..er..okay.delima maybe agak boring.tp yang lain tu semua super best :)

and eh,i learned a lot from seratus harijadi.banyak kali dalam hidup I questioned why I'm still stuck kat sini,another day but still the same heartache.tapi lepas nonton tadi,saya rasa saya patut mulai sedar keadaan sekeliling walau sekecil mana pun,lebih take care then baiki salah dengan orang sekeliling kan?

:)

Good luck sis!Love u.And of coz ANGGUN tu:))

Bento Sensei said...

hye dira..tk saba tgk dira blakon lg..citer 100 hari jadi tu mmg best..
Citer ap plak pasni??

.:MisZBintanG:. said...

~owh kak dira....

suke nye tgk seratus harijadi laz nyte...

npe lorh x wat jd muvi tros...

musti box opis..ehehe

dira abu zahar said...

terima kaesh ya..

nak buat movie?.. bajet besar sgt lah..

Lan said...

Best cerita Seratus Harijadi. Memang dah boleh buat tahap Movie. Even lagi bagus dari hampir separuh movies yang ada kat Malaysia nih.. Lakonan Dira memang cool.. Hopefully dapat jadi moviestar dlm filem yang best cam cerita Seratus Harijadi tu. Good Luck!!

biskott said...

best giler 100 harijadi!

paling suka part 'sara' baling guni baja ke apentah kat pencopet beg belang2 tu.hoho.

wan T A N ho said...

salam kak dira..

x ada plan ke seratus harijadi ke filem?seratus harijadi best...adik saya y umur 7 tahun pun minat tgok..sgt2 best..jrg jumpa hasil karya begini..teruskn usaha kak dira..support you always