Sunday, February 16, 2014

Dalam diam.............

Antara bayang dan sorotan cahaya. Aku tanya yang mana lebih indah? Laut dan bulan. 

Antara diam dan membisu. Aku tanya mana yang lebih bermakna?  Siulan dan kesabaran. 

Antara nafas dan corong gelemaca. Aku tanya mana yang lebih memekak? Degup  jantung dan si pejalan kaki. 

Antara cita dan cinta. Aku tanya mana yg bisa memberi kehidupan? Impian dan harapan. 




Wahai Tuhan.... Aku seru padaMu, agar bisa kau berikan segala umatMu dengan segala kasih dan sayangMu, agar bisa kami berpegangan tangan sehingga hujung nyawa kami. 


Jomtien beach. 
Pattaya. Thailand. 
2.05 am (Thai time). 


2 comments:

roserose*MrsYusof* said...

Baca Dira punya blog first time..seperti Dira cakap depan2.

especially masa Anggun lahir...

Anonymous said...

assalamualaikum.. kak dira, rajin2 la update berita pasal akak... kitaorg nak tahu perkembangan kak dira... boleh?