Monday, January 23, 2012

tanggal 1 hari bulan 1

Tahun baru. Bila?? ouh, sudah hampir 3 minggu berlepas, maaf.. tidak sedar.

mungkin tiada bezanya pun. sama sahaja. tukar atau buang sahaja angka terakhir dalam catatan tarikh. Itu pun kalau selalu dicatat, kalau tidak, mungkin kamu juga sama macam aku. TAK PERASAN.

Tapi kenapa tak perasan ek?

Cari alasan lah... hmmmmm...

Ouh, mungkin sebab aku sudah punya tarikh baru tahun baru yang lagi baru dari tahun baru.

Ouh, mungkin tarikh baru tahun baru aku lagi banyak nombor satu nya dari tahun baru.

Ouh, mungkin tarikh baru tahun baru aku bagi aku satu hidup yang lebih baru dari tahun baru.

Cukup.
Dah cukup kukuh rasanya.


Hati masih berbunga walau sudah hampir 3 bulan menyulam kaseh.
Bunga! jangan layu yahhh...!! Sampai bila - bila pun tauuuuu!!


11.11.11

Jujur, ketika sedang menulis ini, dari mula sampai habis, aku sebenarnya tengah meredap dengan mamat bersila kat atas berbaju melayu ni. Tapi aku sendiri tak faham, kenapa aku tulis bunga - bunga bagai ni ehhh?... serious, aku masih tak faham.. korang faham tak? *garu-garu kepala sambil tangan tepuk dada*


5 comments:

ima said...

aaaa. sweet. samat tahun baru yg banyak satuuu kak dira. :)

NAbila said...

..meredap tu ape dira?

shuweet said...

aku lagi tak faham...tapi seperti biasa buat2 faham sudah...kekeke

echa takashimaya said...

semoga bahagia selamanya k.dira.insyallah.

p/s: jika diuji olehNYA maka kembalilah kepadaNYA. jika diberi nikmat bahagia, maka bersyukurlah padaNYA.

Insyallah hidup kita akan diberkati :)

Secret said...

11.11.11 it's my birthday.. :)