Thursday, October 20, 2011

itu kawan saya!

Kawan lama! Lama sangat!

Ok ok, wa faham.. sorry kalau wa ganggu kawan lama sangat lu itu.

Aku bahagia bila tengok semua orang keliling mata ini ada yang dipanggil kawan.
Jaga betul mereka ini dengan kawan mereka. Tak macam aku.. Sebab aku bagitahu pada diri, 'kalau nak jaga diri sendiri pun aku tak mampu, inikan pulak nak jaga kawan?.. hmmmm...'

Aku harap kawan - kawan pada kawan- kawan ini betul - betul boleh jaga kawan - kawan ini punya kawan - kawan lah.

Jaga mereka elok - elok eh..

Sebab aku tak punya kawan.
Aku cuma ada teman sahaja.


7 comments:

NA said...

ye saya jaga kawan2 saya :)

sue perbs.. said...

btul jugak tu kan.. emm.. kwn memg brmacam macam jenis kawan.. msing2 ada pndpt sndiri tntg kwn..

Nani said...

Banyaknya kawan-kawan punya kawan-kawan. Well, ni 1st time dtg blog dira

Hazlin Baharudin said...

kak... kawan dan teman berbeza dr segi ape yer....

gadez said...

hi kak dira.

sy dah baca dari awal.

sejak anggun lahir lagi.

seakan faham (walau x sepenuhnya) perit yang akk rasa.

sampai rasa mahu peluk akk, bagi haba semangat dan kekuatan.eheh.

tapi kak dira kuat kan? =) sy doa kak dira terus kuat.

akk jangan lupa terus2 tulis rasa hati kat sini yahh.. >_*

Fida Ezzani said...

terbaek !

Anonymous said...

Salahkah bila ku mendua
Salahkah bila rasa itu ada
Dan aku tak lagi merasa engkau ada
Dan cintaku seolah jenuh akan hatimu

Kasih tinggalkanlah diriku tuk selamanya
Biarkan ku sendiri
Cukup bagi diriku melukai hatimu
Kasih tinggalkanlah diriku tuk selamanya
Biarkan aku
Mungkin kau akan bahagia dengan dia, yang lain

Tak perlu kau memohon untuk kembali
Tak perlu kau memohon cintaku
Tiada lagi ruang di hatiku
Yg tersisa untukmu

Sungguh ku pun tak bisa
Untuk tetap mencintaimu
Sungguh ku takkan bisa
Untuk selalu menyayangimu
Sungguh ku tak bisa
Untuk tetap mencintaimu selamanya
Pergilah kasih tinggalkan aku